نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

تشکر

1392/8/18 23:47
نویسنده : مامان
145 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا از همه دوستان و عزیزانی که بهم ابراز محبت کردن تشکر میکنم 

نفس ؛ عزیز دل زدی گرفته, دو روز دیگه باید زیر دستگاه فتو تراپی بمونه 

ادامه مطلب هم تشکر ویژه از دوستانم کردم 

شنبه شناسنامه خانوم خانوما رو به اسم نفس گرفتن 


سلام 

خیلی خوشحالم جمع خونوادگی هم به دوستان وب پیوستن 


از عمه ناز نفس ( مریم خانومی ) تشکر میکنم 

از دختر خاله جون, الناز بانو نهایت تشکر رو دارم  ؛ممنون بابت نظر خوبت عزیزم 

از بزم ایلیا ؛ شرمندم کردین واقعا خوشحال شدم از اینکه تاریخ تولدم یادتون بوده هنوز 

داداش عزیز خودم عشق ماندگار یک دنیا سپاس ؛ ایشالله بتونم روز عروسیتون جبران کنم 

*آبجی نازم گلی خانوم ؛ مامان ماهان میسی حتما مواظب عروستون هستم 

عمه دخمل ما که خوزستان هست چقد هم خوب هم میشه خواهر زادش عروس بیاد شهر شما *

عشقم , آبجی یکی یدونم سمیه جونم ممنون خانومم ؛ ایشالله تو به زودی مامان بشی

فریده جون ؛ نازنینم مامان ایهان ممنون به خاطر تبریک و همه راهنمایی هایی که کردی

پسر مسعود , ممنون از اینکه تولد نفس رو تبریک گفتی 

از محمد ؛ خاطره گل ؛ آقا شاهین و عاطفه جون  ... تشکر میکنم 

اما دوستانی که توی فیس بوک تبریک گفتن الناز ؛ فرناز ؛ هانیه , سمیرا , عمه نجیبه , محسن ؛ سحر , مهدی ,

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)