نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

14 روز

1392/8/27 12:3
نویسنده : مامان
117 بازدید
اشتراک گذاری
همین جوری میشه ها یکی مامان شده 

یکی مث من 14 روز دور از مامان میمونه 

از روزی که نفس متولد شده مامان پیش آبجی مونده 

من و بابا تنها موندیم هی 

ورزن نفس توی دو هفته بیشتر هم شده از بس دو لپی شیر میخوره 

 ماشاءالله ماشاءالله ماشاءالله ماشاءالله

ایشالله اگه تا آخر آبجی بتونه خوب راه بره میان خونه خودمون 

فقط دوست دارم وقتی نفس داره شیر میخوره اذیتش کنم اینقد کیف میده 

فعلا وقت زیادی ندارم امتحانات میان ترم شروع شده . 

اما عکس های نفس رو زود به زود میذارم ببنید 

دوستون دارم 







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)