نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

عزیز دل

1392/10/19 13:13
نویسنده : مامان
117 بازدید
اشتراک گذاری
نفس کپی برابر اصل مامانم هست 

زن عموم هام درست حدس زده بودن 

من رنگ پوستم زده کلا بورم 

اما نفس زدیش که الان کلا رفع شده 

سفید سفید هست و گردی صورتش مث مامان 

از روز دوشنبه نفس رو ندیدم 

امروز کلی کار کردم و خسته ام 

فردا بابا اینا و خونواده ابجی میان پیشمون 

هفته آینده 26 دی داداش خدمت سربازی رو امم میکنه و 

من هم امتحاناتم تموم میشه 

دیگه دوری از خونواده تموم شد همه بازم برمیگردیم پیش هم 

فردا عکس خوشمل از عزیز دل خاله میذارم 

یه احساس عجیب دیگه می خوام.

همونی رو که قلبم میگه می خوام.

یه صبح دیگه و یه حال تازه.

یه رویایی که آرامش بسازه.

***************

یه احساس عجیب دیگه می خوام.

که پیدا شه میون اشک چشمام.

دلم می خواد روی ابرا بشینم.

تا دنیا رو از این بهتر ببینم.

***************

خدایا قلب من پیش تو گیره.

کنار تو همه چی بی نظیره.

می تونم غصه رو از هم بپاشم.

می تونم عاشق خورشید باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)