نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

خواب

1392/12/1 23:8
نویسنده : مامان
94 بازدید
اشتراک گذاری
صبح امروز ساعت 7 بیدار شدم 

دوباره خوابیدم 

خواب میدیم رفتم حرم امام رضا 

اما بیشتر شبیه امام زاده بود و زیارتگاه 

میله های چهار طرف رو داشت اما دیگه حفاظی نداشت 

مادری بچه اش رو پیچیده بود به لحاف گذاشته بود داخل مکان متبرکه 

التماس میکرد و گریه میکرد بچه اش رو برداشت 

بالا گرفت از خدا یه چیزی میخواست 

من با چادر وارد شدم 

همه ساکت بودن من دیدم مادر رو های های گریه میکردم 

از خواب بیدار شدم اینقد خسته بودم که حد نداشت 

از صبح ذهنم درگیره این خواب هست 

من اونقدا پاک و خوب نیستم که همچین خواب معنوی ببینم 

به نظرتون تعبیرش چی میتونه باشه ؟ 

کمک کنید اگه میدونید 

برا کسی نگفتم تا حالا 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)