نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

عکس نازگیله

1393/5/27 18:13
نویسنده : مامان
609 بازدید
اشتراک گذاری

نفس بزرگتر بشه جای خاله رو می گیره , فک نکنم دیگه بعد از من کسی دلتنگم بشه و به یاد من بیفته 

من یه جانشین دارم عزیز دلم نفس خوشگلم 

رفته خونه عموم ناصر چند روز پیش از دوقلو ها یاد گرفته بعد اینکه آب میخوره دستش رو میکنه داخل لیوان و با آب بازی میکنه خسته

 

 

 

ببینید چه خوب بلدم دست بزنم راضی

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آویسا
30 مرداد 93 9:00
وووووووووووووووووووي ببين چه تيپي زده خانوم خانوما ماشالله خوشتيپ چرا عزيزم چرا حال خوبي نداري؟
مامان
پاسخ
سلام فدات خانومی امحان دارم و استرس
فریده مامان آیهان
30 مرداد 93 9:37
چه جیگری شده نفس جون.خدا حافظش باشه ابجی. ابجی نبینم حال ندار باشیاااااااا
مامان
پاسخ
سلام فریده بانوی خودم نمیدونی که دلم برات یه ذره شده کاش دانشگاه می اومدی بازم فریده جون بازم امتحان دارم دیگه استرس زودتر از خود امتحان اومده
zeinaly
30 مرداد 93 14:28
سلام وقت بخیر هزار ماشاالله خیلی ناز و خوشکله
مامان
پاسخ
سلام خیلی ممنون نظر لطف شماست متشکرم
مامان آنیل
20 شهریور 93 18:22
خیلی ناااااااااااااااازه