نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

جشن تولد

1393/8/14 1:0
نویسنده : مامان
795 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دختر ناز ما خندونک

خدایا خودت حافظ یدونه نوه و گل دختر عزیزمون باش محبت

برای نفس جون لباس های زمستونی خرید کردیم . کلاه عروسکی . شال گردن باب اسفنجی . بلوز و شلوار لی باب اسفنجی

لباس هایی که واس خوشمل نفس خریده بودیم . عموی نفس عروسک خریده و عمه و مادربزرگ نفس پول دادن 

نفس و آقاجون

توت فرنگی 

خان دایی و نفس

خوشگلم ؟!!

گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی بریا من تمام دنیائی

عزیزم تولدت مبارک

ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان

تولدت مبارک

یک بغل یاس سفید پیشکش وجود پر مهرت

عزیزم تولدت مبارک

جشن تولد نفس روز پنج شنبه برای خونواده پدری (1 آبان) و روز جمعه (2 آبان) برای خوانواده مادری برگزار شد.

 نیما یوشیج در جشن یک سالگی فرزندش نوشت:پسرم!یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی... 

پسندها (2)

نظرات (8)

zeinely
15 آبان 93 11:44
سلام وقت بخیر؛ماشاالله خیلی ناز شده ؛لباس و کلاه قرمز هم خیلی بهش میاد؛ان شاء الله همیشه سالم و شاد باشه فکر کنم انتخاب رنگ قرمز ؛ پسند شما بوده باشه
مامان
پاسخ
سلام مهندس سپاس از اینکه سر زدین بله رنگ قرمز رو خیلی دوست دارم تولد من 20 آبان هست فعلا چند روزی مونده بازم ممنونم از اینکه یادتون بوده
فریده مامان آیهان
16 آبان 93 6:38
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تولدت تولد تولدت مبارک الهی که تولد 120 سالگیتو کنار عزیزات جشن بگیری نفس جونم. الهی که تنت همیشه سالم لبت همیشه خندون دلت همیشه شاد باشه گلم. لباسای خوشگلتم مبارک باشه.
مامان
پاسخ
سلام آبجی نازم فدای مهربونیت بشم دلم برات تنگ شده
سانای
18 آبان 93 7:33
دست خاله جون درد نکنه که این قدر مهربونه و این وبلاگ رو درست کرده که ما هم ببینیم. خاله جونش به وبلاگ من سر بزنید و صفحاتش رو حتما ببینید. تشکر
سانای
18 آبان 93 7:33
خاله جون تولدت هم پیشاپیش مبارک. منم آبانی هستم.
شـــروع یکــــ عشــق مـانـدگــــار
20 آبان 93 13:21
سلام بر خواهر عزیزم سالروز تولدتو تبریک میگم انشالا همیشه سر زنده و سلامت باشی و هر چه زودتر دیگه عروس بشی من واقعا آرزومه که خوشبخت بشی و مطمئنم که حتما میشی
شـــروع یکــــ عشــق مـانـدگــــار
20 آبان 93 13:22
تقدیم به عشقم خواهر مهربانم
فریده مامان آیهان
22 آبان 93 18:44
سلام ابجی شرمنده که دیر اومدم تولدت مبارک عزیزدلم.الهی که 120 ساله بشی گلم.خیلی خیلی دوست دارم.
مامان آویسا
24 آبان 93 10:41
تولد گل دخترمون با كلي تاخير مبارك ماشالله چقده لباساش بهش مياد مباركش باشه