نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

سالاد

1392/1/26 17:33
نویسنده : مامان
107 بازدید
اشتراک گذاری


امروز صبح بابا و مامان واسه آبجی نون روغنی خریدن 

بردن از دم در دادن اومدن برا صبونش 

و یکم بعد هم مادر شوهر آبجی براش سالاد ماکارونی درست 

کرده آورده به به جای من خالی آره حسابی بهش چسبیده 

کی همچین مادر شوهری رو نمیخواد 

میگم حاملگی از این نظر هم خوبه ها 

الان هم میخواستم بریم بیرون اما بابا حوصله نداشت 

ساعت 7 فوتبال شهر ما هست 

آبجی زنگیدم حرف زدم قراره بیان اینجا باهم فوتبال ببینیم 

بستنی سنتی دلم میخواست 

مامان رفت از سوپر مارکت نزدیک خونمون بخره 

گفتم زیاد بخره برا آبجی هم نگه داریم 

اونم بیاد بخوره حال کنه نی نی 

از این به بعد دوبار در هفته به روز میکنم وب رو 

آخه ه ه امتحانات میان ترمم شروع شده عزیز خاله هم نمیخواد که خاله از درس و زندگی بمونه 

فدای عزیز دلم بشم دوستت دارم نفسم هنوز نمیدونم پسملی یا دختر 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)