نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

گوجه سبز

1392/2/17 12:48
نویسنده : مامان
122 بازدید
اشتراک گذاری
اون روز که آبجی رفته بود با خواهر شوهر اینا 

بیرون عمه نی نی شام رو  پاقدم نی نی مهمونی داده 

میسی عمه یاد آور بشم مادر شوهری هم تو خونه خودش مهمونی داده بود 

دیروز هم ابجی مهمون دعوت کرده بود خونواده همسرش رو 

خونه اش سر و سامون داده بود

 غذا ها رو آماده کرده بود از اونجایی که لباس رسمی پوشیده بود 

میگه شلوارم خیلی تنگ بود نمیتونستم تکون بخورم

میگه سفره رو باز کردم و چیدم اونا خوردن 

و من رفتم رو تخت دراز کشیدم شدید شکمش درد میکرده 

خدای من عجب کاری میکنه این دختر 

بعد رفتن مهمونا همسرش کلی دعوا کرده که لباس حاملگی میپوشیدی 

که اذیت نشی شوشو همه ظرفا رو شسته قوربون دستش 

آبجی هم شب رو استراحت کرده 

امروز هم من دلم گوجه سبز میخواست خریدن بابا اینا سهم آبجی رو هم دادن نوش جون کنه

 بیشتر از 5 روز میشه نیومده خونه ما آبجی

قول داده همسرش عصر از سر کار اومد بیان شام خونمون 

صبح هم  زنگ زدم  یخچال و فریزرشون رو داشت تمییز میکرد

قوربون نفس خاله Emoticon

دیروز اینقد شوخی کردم برا بابا میگم فک نکینن ها من برم از دستم راحت میشین 

نه یه جانشین هم دارم میارم بعد من باشه 

نفس خاله اونم آبان ماهی هست دخمل باشه مث من میشه آخ منم آبانی هستم  Emoticon


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)