نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

آقا آیهان

1392/3/22 9:12
نویسنده : مامان
97 بازدید
اشتراک گذاری


قدم نو رسیده مبارک انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

تصویر متحرک زیباسازی وبامروز تولد امام حسین هست و روزی که عزیز دل آبجی فریده اقا آیهان متولد میشه تصویر متحرک زیباسازی وب

آبجی دل تو دلم نیستصویر متحرک زیباسازی وب درسته میرم امتحان بدم اما دلم پیش تو و پسمل ماهت هس

ایشالله به سلامتی فارغ میشی نازم و هر چه زودتر پسر عزیزت رو بغل میکنی 

ای جون دلم میام و پسرت رو میبینم بذا به دنیا بیاد ظهر و خاله هاش و عمه هاش و عموهاش و داییش

بیان ببینن و سر فرصت که سرت خلوت تر شد 

با نسرین و اکرم و عاطفه و فاطمه جون خدمت میرسیم برا دیدار روی ماهت

در ضمن برا دوستان دنیای مجازی بگم فریده عشقم ابجی نازم ، آبجی میگم چون در حد 

آبجی خودم بهش ارادت دارم بهترین دوست دانشگاهیم بود هست و خواهد بود 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

تصویر متحرک زیباسازی وب


اینم هدیه تولدت نفسم http://www.chinaswitch.com/caoka/jieri/newyear/zsc112.swf

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)