نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

خدا

1392/4/18 11:4
نویسنده : مامان
120 بازدید
اشتراک گذاری

blog

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤blog ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤


قوربون خدا برم وقتی از همه جا ناامیدی و بریدی نور امیدی رو 

میفرسته تا بگه به یادتون هستم وای خدای من تازه از خواب بیدار شدم 

کای ذوق کردم آبجی فریده اس داده بود بیدار شدم جواب دادم و رفتم 

زنگ زدم برا ابجیم تعریف کردم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤خواب نی نی نازمون محیا خانومی رو میدیدم

blog

اینقد ناز و خوشگل بود بزنم به تخته هر چی از خوشگلیش بگم کم گفتم 

خواب میدیم که همه فامیل جمع هستن و همه اومدن دیدن بچه آبجی 

من از بین خانوما بچه رو بغل کرده بودم و بردم نشون عموهام بدم 

واس عمو نادرم میگفتم عمو ببین دختر نداری همش دختر دوس داشتی

و اونم بوووسش میکرد عمو قادر میگفت مواظب باش خون از نافش نیاد 

همه جمع بودن و اما بگم نفس خاله چه شکلی بود ای جونم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

چهره گردی داشت از طرفین کشیده بود صورتش مث شخصیت های کارتونی

و سفید مث برف و موهاش بور بود خیلی کم بود ها صاف صاف و چشاش خدای من 

عسلی بود مث مال من بود با شاید هم خیلی روشن تر از رنگ چشای خودم 

میخندید کیف میکردم تو خواب 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤   ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

blog

blog

blog




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)