نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

افطاری

1392/4/24 12:33
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب مهمون بودیم خونوادگی 

عمه بزرگم غذاخوری ارکید دعوت کرده بود کل فامیل رو 

من دل خوشی برا رفتن نداشتم اما رفتم 

همه چی خوب بود عالی بهتر از قبل شاید 

ورود به اونجا عمو حسینم رو دیدم و آقایون و خانوما جدای هم بودن 

آخرین میز فامیل های درجه یک بودن اول به بقیه عمو ها و عموزاده ها سلام 

و احوال پرسی داشتیم و بعد خانوما  ؛ منم بیشتر برا اینکه دیداری تازه بشه 

رفته بودم. آبجی رو هر کی میدید جویا میشدن بچه جنسیتش معلوم نشده 

اونم میگفت آقامون گفتن برا کسی نگم از من خواستن بگم اذیتشون کردم 

گفتم دوقلو دختر ؛ زن عموم اینقد خندیده میگه به آرزوم رسیدم بچه شما هم دوقلو هس

بعد بهش گفتم شوخی بوده. 

Mommy To Princess picture


خیلی خوش گذشت عمو زاده هام رو دیدم و عمه و عموهام رو 

عکس هایی هم با هم گرفتیم . برا جوووتا میگم بیاین عکس بگیریم 

دیدم زن عموم و عمه و عمو هام هم میل دارم برا عکس گرفتن اره خداییش عکس های 

اون روز خیلی به یاد موندنی شد شبیه عکس هایی که تو مشهد میگیرن 

اما از اینکه همه هم قد هستیم خوشم میاد قد کوتاه نداریم شکر خدا 

یه کادو هم برا سینا خریده بودم خیلی خوشش اومد و بهم میگه آبجی 

دیگه نمیخواد چیزی واس تولدم بخری اینقد قانع هس خدای من!!! گفتم نه این فرق میکنه 

کادو واس تولدت هم میخرم میگه به بابام : عمو میز تحریر رنگی واس بچه ها هس از اونا بخر

این روزا روزه که میگیرم خیلی نمیتونم بیام وب هستم ها اما زیاد حوصله ندارم بنویسم 

نماز و روزه های همه دوستان گلم قبول درگاه یگانه عالم ...

New baby Scraps

ادامه مطلب کلی عکس نی نی ...



[تصویر: ru%20%2810%29.gif]










ني ني شكلك





 شکلکهای جالب و متنوع آروین


NEW BABY picture


 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)