نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

ماه رمضون

1392/4/28 11:42
نویسنده : مامان
114 بازدید
اشتراک گذاری
نماز و روزه های دوستان گلم قبول باشه 

آبجیم حالش خوبه و خیلی چاق شده هر کی میبینه میگه 

ماه های آخر حاملگی هستی ؟؟؟ ای خدای من 

نه بابا هنوز هفته بیست و سوم هس حدودا شش ماهه

اما خیلی چاق شده الان قد بلند که هس هیکلی شده 

واقعا معرکه شده من در همین حد دوس دارم چاق باشم 

مث اینکه از ماه 7 به بعد دوبرابر این که چاق شده 

بچه رشد میکنه و وااای دیدنی میشه اون وقت 

یکم هم میخوره و میخوابه برا همین زیاد چاق شده 

قرار شده که از هفته بعد همراه همسرش بره پیاده روی 

ورزشی براش بوده باشه 

12 ماه رمضون غذاخوری دایی همسرش دعوت کرده میرن 

هفته دیگه ما هم قصد داریم حقوق سر برجمون رو که گرفتیم بریم 

نصف خرید های سیسمونی رو بکنیم خیلی دیر شده 

آبجی میگه گاها احساس میکنم یه چیزی مث موج تو شکمم تکون میخوره 

میگه از رو شکم متوجه نمیشم ها اما میکه اون روز فکر کردم سکسه میکنم 

دیدم خبری نیس اما خوشمل مامانی داشت جابه جا میشد 

میگه چون خونه کسی نبود و ساکت و آروم متوجه شدم Kazi & Dora emoticon Meemo Rabbit emoticon

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)