نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

oooo

1392/6/18 17:6
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

خونه ما همه غرق شادی هستن 

بابا و مامانم چه برنامه ها که ندارن 

صبح بابام میگه میرم یه تاب و سرسره بخرم واس نفس

مامانم میگه به من بگه نفس مادرجون یا خانوم جون 

بابا میگه به من بگه آقا جون بعد میگن 

به تو چی بگه همون خاله جون یا به اسمم جون اضافه کنه بگه کافیه 

مامان و بابای من بدون هم نمیتونن باشن 

از حالا بابا میگه شبی که آبجی زایمان کرد میگم آبجیم بره پیشش باشه 

یعنی عمه کوچیکم اما بده بابا . اگه بذارم و بتونم قراره اون شب رو من باشم 

پیش آبجی و نفس ... 

قوربونی گوسفند موندبرا 2 بهمن 

بابا میگه وقتی داداشم از سربازی اومد بچه رو میدیم بغلش و جلو پای هر دو گوسفند قوربونی میکنیم 

قراره هفته بعد کمد رو بخریم و تا پایان ماه گوشواره رو هم خرید کنیم 

آخر این ماه میبریم وسایل اتاق نی نی رو بچینیم 

بابا میگه براش یه دو چرخه میخرم با خودم و مامان میبرم پارک 

میگه اصلا میگم شیر بچه رو بریزیم تو شیشه بدن خودمون نگه داریم

خداییش ای نوه ما حال خواهد کرد داداشم قول یه هدیه داده 

نگفته چی اما فکر کنم طلا میخواد بخره منم پولام رو جمع کردم

ببینم تا وقت به دنیا اومدنش چی میتونم بخرم 


از چهار شنبه میرم دانشگاه 

تولد امام رضا هم نزدیکه 

من از راه درو نایب الزیاره بودم 

بگم که یکی از آرزوهام برآورده شده 

شکرت خدا 

کاش بتونم برم زیارت 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)