نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

قورباغه

1393/11/14 19:01
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

نفس خانوم 15 ماه شد .

وزنش 10.5 کیلوگرم و قدش 81 سانتی متر هست 

واس نازگلم چند تا مجله خردسال و کتاب داستان گرفتم اما زیاد عمرشون به دنیا نبود 

همه رو خط خطی کرده و پاره دیگه چندان مناسب ندیدم عکس بگیرم 

چند روز پیش کلی چسب زدم تا عکساش رو ببین و به کتاب های بقیه دست نزن

برای عزیز دل خاله هدیه خریدم 

خوشمل خاله رو فردا صبح زود میارن تحویل میدن ما نگه داریم و بابای نفس مرخصی گرفته تا مامان نفس ناز رو برای کنکور ارشد ببره . منم پس فردا کنکور دارم " واسمون دعا کنید "

نفس یک درمیون میاد و آب بازی داریم حدود یک ساعتی میره حموم وقتی میاد بیرون مث لبو قرمز میشه خجالت

با آب بازی میکنه وقتی میخوان سرش آب بریزن داد میزنه که میرم بیرون بس قه قهه

بالاخره کنکور هم تموم شد 

نفس بانو روز چهار شنبه تا ساعت 10 صبح خوابید و دوساعتی نبود مامانش رو احساس کرد 

آبجی و داداش ترکوندن من نمیدونم فعلا تا اردیبهشت ماه نتایج رو بدن 

دعا کنید نفس اینا دارن خونه میخرن اگه قسمت باش فرشته

آهنگ وب رو خیلی دوست دارم

هر چه اصرار میکنم موهای نفس رو یکم کوتاه کنیم تا منظم بش 

بقیه میگن بزارید یکم هم بلند تر بش همشو با کش ببنید قشنگ تر میشه 

نفس میگه :اینم کادویی که خاله جونم واسم خریده خوشمل نه ؟! خندونک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
2 اسفند 93 0:09
نفس بانو چقدر خوشگل شدی عزیز دلم خاله جوون دستت درد نکنه واقعا سنگ تموم گذاشتی واسه نفس جون