نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

عروسی

1392/2/9 14:15
نویسنده : مامان
122 بازدید
اشتراک گذاری


ببخشید مشغول درسا بودم 

آبجی با خواهر شوهرش و مادر شوهرش عروسی 

پسر خانوم جعفری دعوت بودن 

رفتن حسابی خوش گذشته 

آبجی هم مشکلی نداره برا رفتن به عروسی 

آخ مادر شوهرش آرایشگر هس سالن آرایشی داره هر وقت 

میخواد بره عروسی حسابی بهش میرسه 

آبجی یکی یدونه عروسش هست فعلا

و عروس بزرگه خیلی تپل شده از حالا 

مادر شوهرش میگه نکنه دوقلو باشه بچه چون الان سه ماه این همه چاق شده 

نه اما مامان من بچه اولش 5 کیلو بود وقتی متولد شده

عادی هست برامون 

آبجیم اینجا پیشم هس با این حالش بیچاره یه عالمه کمک هست برام 

آره معادلات رو باهاش کار کردم حله مشکلی ندارم 

باید محاسبات هم تمرین کنیم بهتر از استادم درس میده 

گفته باشم آبجی من واقعا سطح علمیش خیلی بالا هستصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دانشگاه تربیت معلم رشته ریاضی محض لیسانس گرفته 

به عنوان استعداد درخشان رشته معادلات دیفرانسیل هم ارشد برداشت و 

خودش هم از کنکور دانشگاه سراسری شهرمون آنالیز عدیدی قبول شده بود 

اما هیچ کدوم دوس نداشت امسال بهمن ارشد مهندسی میده 

بچه رو هم من و مامان باید بزرگ کنیم باشه تا کنکور بده بره دانشگاه بچه یه سالش میشه


در ضمن روز مادر و روز زن و تولد حضرت فاطه زهرا (س) رو تبریک میگم به همه دوستان گلم 



وای آبجی گلم... فردا عزیز دلم ،پسمل دوست عزیزم 

آقا ماهان متولد میشه به قول فریده خانومی ماهان جون زمینی میشه 

بهت تبریک میگم دوست داشتم اولین نفر باشم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)