نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

هفته یازدهم

1392/2/12 12:47
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری
بابا خیلی خوشحاله پدر بزرگ داره میشه 

دل تو دلش نیست اصلا اینقد ذوق کرده نوه اولمون هست 

بله نی نی ما الان در هفته یازدهم به سر میبره 

دیروز خونه زن عمو  رضوان بودم گفت آلبالو دارم فریزر

بدم ببرین واس آبجی مامان میگه نه خودمون میخریم 

میگم مامان چرا کلاس میذاری بذا بده دیگه 

گفتم آره زن عمو بده 

وای جاتون خالی کلی میوه خوشمزه داشت یه ظرف پر کرد 

بردم  

واس آبجی اونم الان نخور کی بخور یکم خورده بقیه رو هم 

نگه داشته بعدا بخوره 

برا روز زن آبجی واسم اسپری خریده 

در ضمن دو روز پیش رفته بودم لباس بخرم جوراب دیدیم 

آبجی میگفت بخریم یا هنوز بمونه جنسیت تعیین شد میخریم 

دیدیدم خوشش اومده من واسه نی نی خریدم یه جفت جوراب کوچولو 

به رنگ بنفش  آره شروع کننده من بودم تا آغاز بشه خرید های نی نی 

من خیلی عجله دارم اما مامان اینا میگن باشه مرداد ماه میخریم 



در این هفته جنین یازده هفته ای است. مغر ها همچنان رشد می کنند به خصوص مغزجلوی و جمجمه استخوانی که مغز را می پوشاند. مغز استخوان، کبد و طحال جنین سلولهای خونی را تولید می کنند. غده تیروئید و لوزالمعده تشکیل می شوند، و لوزلمعده شروع به ترشح انسولین می کند.

 جنین و رحم بزرگ می شوند. طول جنین هشت و نیم سانتیمتر و وزن آن 35 گرم است 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)