نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

شب آرزوها

1392/2/26 18:54
نویسنده : مامان
114 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

کلی چیزای خوشمزه واسه ابجی خریدم منتظرم بیاد

دوتایی بخوریم به زور جلو شکم خودم رو نگه داشتم 

گیلاس خریدم و گوجه سبز و لواشک ترش و موز 

و امروز به یاد عزیز ترین کسم یه چیزی هم خریدم عکسش رو میذارم ببنید 

شب آرزوها هست امشب از ته دل اول دعا میکنم که مهربد جون هر چه زودتر خوب بشه 

اینقد دوستش دارم که خدا میدونه عاشق بچه هام من اینم که بچه دوست گلم هست ،بیشتر

و بعد خدا مریض ها و کودکای سرطانی رو شفا بده هر چه زودتر و میگم 

چه خوبه تو این روز از طریق سایت اهدا عضو ثبت نام بکنیم 

نایت اسکین

برایت از طلا تختی


مسیری رو به خوشبختی


برایت عمر نوحی را


وقار همچو کوهی را


برایت صبر ایوبی


حیاتی مملو از خوبی


برای شاد بودن را


فقط آزاد بودن را آرزوم دارم      

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)