نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

مبارکا باشه

1392/2/31 20:36
نویسنده : مامان
159 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته ظهر تا شب آبجی پیش ما بود هر روز 

شب همسرش بعد از کار میومد دنبالش و میرفتن 

حالش خوبه و داره تپل تپل مشه هیکلی شده حسابی 

الان اندامش خیلی خوبه دوس دارم همیشه این شکلی باشم من 

و در ضمن دیگه 22 روز دیگه آیهان جون پسمل دوست گلم به دنیا میاد و 

امروز 31 اردیبهشت تولد عشقم آبجی گلم مامان آیهان هست 

آبجی جونم دلم برات تنگ شده منتظرم تا بیام پسرت و خودت رو 

رویت بکنم تولدت رو با دل و جون تبریک میگم ایشالله با تن سالم کنار همسر و 

فرزند عزیزت روزای خوب و خوشی رو داشته باشی آمین 

بابا اینا دنبال لباس حاملگی برا آبجی بودن صبح رفته بودن بیرون 

 یه تونیک محشر براش خریدن مجلسی هست 

میگم بابا لباس حاملگی کجا این کجا خیلی گرون هم در اومده 

به هر حال چشم روشنی حامله بودنش یه بلوز خوشمل طالب شد 

مبارکت باشه آبجی با تن سالم بپوشی

بد جور سرم مشغوله امتحاناتم از فردا شروع میشه تا 22 اما 

هر از گاهی که وقت داشته باشم سر میزنم و بازم مینوسیم 

و دنبال اسم های خوشمل برا نوه نازمون هستیم اما باید جنسیت مشخص بشه تا بعد 

اسم الیسا رو برا دختر انتخاب کردیم پسر همون حسام باقی مونده 

الیسا به معنی : مانند گل انار لطیف ، خیلی دوست دارم با اسم منم جورمیاد

امروز ظهر هم نخوابیده مامان نی نی منو آرایش کرده خوشمل شدم بعد ساعت 6 تا 8 استراحت کردیم 


عاشق این بچه هایی هستم که موهای به رنگ سیاه (مشکی)

دارن و پوست سفید وای اینقد به دلم میشینه 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)