نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

sismoni

1392/4/8 9:0
نویسنده : مامان
121 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر بازم دلم گرفته بود مامان داشت میرفت خرید گفتم صبر کن باهم بریم 

بیرون چشمم افتاد به وبترین مغازه ها لباس نی نی 

به خاطر دلایلی این روزا حالم زیاد خوب نیست 

تا لباس بچه ها رو دیدم روحم زنده شد 

این نفس خاله نیومده امید دوباره به زندگی داده 

گفتم بریم داخل ببینیم مامان گفت پول زیادی همراه ندارم اما به اصرار من 

رفتیم تو خیلی باحال بود وسایل نوزاد کلی سیسمونی دیدم 

دلم نیومد دست خالی برگردم 

یه تونیک بنفش واس آبجی خریدم و 

چند تا تیکه لباس برا نی نی نازمون و 

یه سرهم خوشمل واسش خریدم 

اینم هدیه اوله من واسه عزیز دل 

خدا رو شکر آبجی همه کاراش جور شد 

ازدواج کرد و بعد هم بچه دار شدنش 

اما کاشکی ببینم داداشم هم در این حد

سرو سامون پیدا کرده دیگه خیالم راحت میشد 

برا خودم دیگه آرزویی جز اینکه از مهندسی به جاهایی برسم که مفید بوده باشم ندارم 





























پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)