نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

مهمونی

1392/4/8 20:12
نویسنده : مامان
135 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق این اهنگم دوستم هم ابن رو یه مدت در  وبلاگش گذاشته بود 


جز تو که دنیامو بغل کردی

حال منو هیچکی نمی پرسه

 

من با تو از هیچی نمی ترسم

هرجا که باشی من دلم قرصه

 

اندازه ی دریا عطش دارم

این سینه اقیانوس آشوبه

 

امشب بزار از اشک خالی شم

من عاشقم ، گریه واسم خوبه ...


❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امروز با دوستام رفتیم دیدن بچه دوستم حدودا 18 روزه بود 

خیلی ناز بود شبیه مامانیش بود و من کلی اطلاعات گرفتم ازش 

که موقع خرید و به دنیا اومدن نومون لازم میشه 

من نمی تونم دروغ بگم خونواده ام اجازه نمیدن برم خونه دوستانم

اما فریده حون با همه فرق میکنه بابا دوستم رو دیده و میشناسه 

وقتی میومد دانشگاه دنبالم دیده بود این بار رو با اجازه داد برم 

خیلی خوش گذشت آبجی خیلی با سلیقه هس معلوم هم بود 

کلی حرف زدیم و درد و دل و عزیز دلش رو دیدیم 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

آقا آیهان از حموم دراومده بود و خوابیده بود خاله جونش یخورده اذیتش کرد 

تا چشاش رو نیمه باز دیدیم و همش خواب بود خدا رو شکر حال دوستم هم خیلی خوب بود 

چند تا عکس خوشمل ازش گرفتم و در ضمن آبجی کادو رو باز کرد و دید

دوس داشت ..شکر ... خودم هم بار دوم دیدم به چشم اومد خوب بود 

و کادوی یادبود داد بهمون ناز گلم ممنون بازم 

بعد حاضر شدن رفتیم و اتاق آیهان رو دیدیم وای هیچی کم نبود که زیادی هم بود 

همه چی همون طور که تصور میکردم خوب بود بهترین روز با دوستانم داشتم 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤



ماشالله خداجون زیر سایه خودت حفظش کن

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ooooooooooچه خوابی کرده 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم هدیه یاد بودما ممنون به خاطر همه زحماتی که کشیدی ابجی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)