نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

سلامتی

1392/4/11 13:45
نویسنده : مامان
103 بازدید
اشتراک گذاری

درخشان ، زیباسازی ، براق ، glitter
آبجی دیروز رفته دکتر نتیجه سونو گرافی رو دیده خانوم دکتر 

و گفته همه چی خوبه و بچه سلامته و مونده برا ماه 7

سونو گرافی بار سوم بره آبجی

دکتر گفته بچه هفته بیستم هست و گفته آبجیم بیست و دو هفته ای 

دکتر گفته 16 آبان و یا 29 آبان متولد میشه اما توی پزشکی وسط رو در نظر میگرن 

یعنی الان نی نی خوشمل ما در هفته بیست و یکم هست و 22 آبان به 

شادی و سلامتی به دنیا میاد .

 اما خود آبجی با این لباسش خیلی خنده دار شده مث کانگورو میمونه 

یه دل سیر خندیدم بهش داداش بیاد کلی سر به سرش میذاریم 

نزدیکای ساعت سه بود از خواب بیدار شدم رفتم آب خوردم اومدم دوباره خوابیدم کابوس 

میدیدم وای اینقد گریه کردم تو خواب از حال رفتم که وقتی مامان صبح بیدارم کرد 

باورم نمیشد همش خواب بود خیلی بد بود... خواب میدیدم آبجی زبونم لال دور از جون 

مرده و استخوان هاشو توی یه کیسه گذاشتن داشتن تشییع جنازه میکردن 

وای داشتم پس میفتادم صبح صدقه دادم و برا مامانم گفتم اونم به خیر تعبیر کرد 

و تازه اون روز رفته بودیم خرید همراه آبجی اینا یه دختره با کلی افاده و ادا و اطوار 

برگشته بلند میگه که هی اوههههه قدش رو ببین دو متره منظورش آقا محمد بود 

منم که تا جوابش رو ندادم راحت نمیشینم که آبجی اینا حواسشون به ویترین مغازه بود 

برگشتم گفتم چشت کف پاش ..... بازم یخورده فیس و افاده کرد و رفت 

بابا موندم پسرا تموم شدن متلک بار متاهل ها میکنن عجب آدمایی پیدا میشن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)