نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

اسباب کشی

1392/5/10 17:22
نویسنده : مامان
119 بازدید
اشتراک گذاری


یه چیز جالب دیروز صبح تو خواب میدیدم 

یکی بهم تهمت زده داشتم گریه میکردم داد میزدم 

به بابام میگفتم دروغ میگه اون فرد رو داشتم میبردم 

پیش بابام که ثابت بشه به من تهمت زدن اینقد تو خواب 

گریه کردم که از صدای خودم که داشتم بابا بابا صدا میزدم بیدار شدم

 ضربان قلبم خیلی زیاد بود برا مامان گفتم به خیر تعبیر کرد و گفت که ایشالله که میخندی ؛

 گریه به خواب خنده میشه همین طور هم شد ساعت 12 خبر خونه جدید رو بهم دادن 

دیروز بابا اومد دنبالم و مستقیم رفتم خونه آبجی 

همه وسایل رو جمع کردیم دیشب با ماشین خودمون یکمیش رو بردیم 

امروز صبح هم از شکرت خودمون ماشین اومد وسایل ریز و شکستنی رو بردیم 

همه چی رو چیدم سر جاش خیلی خوشمل و تمییز شده 

صبح همه سرامیک ها و کابینت ها رو تمییز کردم 

مامانم روزه است و نمیتونست زیاد کمک کنه 

بابا و آقا محمد مشغول اسباب کشی بودن 

بقیه وسایل فقط بزرگتراش مونده نمیدونم یا بعد از افطار میبریم یا 

فردا صبح ؛ هر چی که بردیم منظم گذاشتم سر جاهاشون 

خیلی تمییز و فوق العاده شیک شده 

سرویس خوای و مبلمان و لباسشویی و یخچال فریزر رو اجاق گاز هم بیاد 

سر جاشون قرار میگیرن و از آبجی خیالمون راحت میشه 

قرار هم شد دیگه الان خونشون رو گرفتن 

بعد از زایمان بره خونشون و 10 روز اول رو مامان بره باشه پیشش

و بقیه رو ایشالله خودش میتونه کاراش رو بکنه 

بابام امروز میگه باید بعد از بچه دار شدن آبجی 15 روزی مرخصی بگیرم 

از دانشگاه باشم پیشش مامان که به بچه و آبجی برسه منم برا غذا و مهمانا 

رسیدگی بکنم ؛ باشه ایشالله سلامت باشم و کمک کنم 

آبجی همیشه بهم میگفت که ازدواج نکنی تا بچه دار شم کمکم باشی

من خیلی دوس دارم منظم بودن و سرو سامون دادن رو 

خونه قبلیشون کوچیک بود جا برا هیچ چی نبود این خونه 

اینقد بزرگ و جا دار هست که هر چی بردیم چیدیم سر جاش وسایل 

آبجی به وقل مامان گم میشه یه حیاط داره خیلی خوشمل 

نی نی نازمون بزرگ که بشه میتونه با هم بازی هاش بازی کنه 

خدار وشکر یکی از گره هامون باز شد 

یکی از دعاهای شب قدر برآورده شد 

شکرت خداجون همین که آبجی به آسایش برسه کلیه برام بازم شکر

این کارای آبجیم تموم بشه میریم تو کار وسایل خود بچه 

سرویس خواب رو دیدیم چون همکار عموم بود فعلا دس نگه داشتیم 

اتاق نی نی رو هم باید بچینیم اونو بیشتر دوس دارم 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)