نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

تموم شد

1392/5/11 17:17
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره صبح از شرکت ماشین آورد پسرعموم و تمام اسباب و اثاثیه رو آوردیم 

خدای من خیلی خوشمل شده خونش چند تایی عکس گرفتم اما با عجله بود 

ایشالله اتاق نی نی رو هم بچینیم و خونشون یخورده جون بگیره و کم و کسری 

ها رو تکمیل کنن و عکس های بهتر و برتر بذارم 

راستی امروز دختر عموم نسرین جون که عروس عمه جانم هم میشه اومد کمک 

خدا خیرش بده خیلی کمک بود برام و کلی کار کرد با زبون روزه 

نسرین اینا هم خونه جدید خریدن ماه بعد اسباب میبرن میرم کمکش کنم 

جبران زحماتی که امروز خودش و همسرش کشید 

رمز ادامه مطلب ثابت هست مث همیشه ... 

اوووووووووف خیلی اذیت شدم تا عکس بگیرم و کات کنم و حجمشون رو کم کنم و آپلود و.. 

چند روز بعد حذف میکنم دیدین نظر بدین بدونم کیا اومدن 


درب ورودی راه پله 

آسانسور 

راه پله 

حیاط ( خیلی بزرگه اما فقط عکس باغچه رو میذارم )

 

درب ورودی واحد 

پرده های اتاق خواب 

پرده اتاق خواب نی نی 

سرویس خوای و اتاق خواب 

دسته گلی برای عروس 

گلی هست که آبجی موقع عروسی داشت خیلی دوستش داره نصب اتاق خواب شد

هدیه مادر جونم برا جهیزیه 

گلی که آقا محمد برا خواستگاری آورده بود نصب سالن 

پذیرایی 

مبلمان

اما جای مهمش مونده آشپزخونه 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)