نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

نی نی ما

1392/5/23 20:11
نویسنده : مامان
162 بازدید
اشتراک گذاری

تصویر متحرک زیباسازی وب

عزیزانم بابای نی نی اسم نفس رو میخواد بذاره

همونی که من و آبجی از اول دوست داشتیم 

الان آبجی با اسم محیا با خوشگل حرف میزنه و باباش با اسم نفس

من هر دو رو دوس دارم 

در ضمن نوه عموم که 50 روزی کوچیکتر از نوه ما هس دختره و اسم نیایش رو انتخاب کردن 

تموم شدنی نیس خریدا یه لیست نوشتیم بازم تا بخریم 

هرچی میبینیم دلمون میخواد بخریم 


شور و شوق عجیبی دارم و وقتی میریم خرید دوس دارم زودتر به دنیا بیاد و 

تموم بشه این انتظار . اما این لذت بخش ترین انتظاری هس که دارم تجربه میکنم تو زندگی 

گاها با خونواده فکر میکنیم که کاش تا آخر شهریور ماه متولد بشه زودتر تموم بشه این قضیه

وقتی به دنیا میاد که آزمون دارم و دانشگاه خدا کمکم کنه که بتونم باشم پیششون 

در ضمن چند روز دیگه تولد مامان نی نی هس دوس دارم یه کادو خوشگل بخرم 

 آبجیم متولد 8 شهریور ماه هس و همسرش متولد 8 بهمن ماه 














پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)