نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

سرما

1392/7/17 5:53
نویسنده : مامان
127 بازدید
اشتراک گذاری

اول اینکه 5 روز در هفته میرم دانشگاه وقت ندارم زیادی 

الان هم بیدار شدم 8 کلاس دارم . تا به کارام برسم 

این روزا خیلی سخت میگذره برا من از نظر روحی خسته ام 

هوای اینجا خیلی خیلی سرد شده 

بخاری ها و شوفاژ ها رو روشن کردیم 

سال 90 دقیقا 22 آبان مراسم نامزدی آبجی بود یه شب قبلش 

برف باریده بود و هوا خیلی سرد بود بذا روز بعد 

سال 91 آبان هوا خوب بود برفی نبود از آخر پاییز برف اومد 

اما امسال 92 هم یازم آبان مث اینکه میخواد برف بباره 

من خودم 20 آبان متولد شدم مامانم میگه برف باریده بود اون سال 

من یه شهر خیلی سرد متولد شدم 

این نفس بانو هم مث اینکه میخواد وقتی برف بباره متولد بشه 

مادر جون واس آبجی گردو؛ روغن حیوانی خریده 

خواهر شوهر ابجی از امیدیه اومده اینجا دوهفته میشه اینجا هستن 

و مهمون بودن خونه آبجی یه روزش رو 

آخر هفته برمیگردن به سلامتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)