نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

سیسمونی

1392/7/23 9:2
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح همه خرید های بچه رو جمع کردیم پذیرایی 

زنگ زدم آبجی میخوایم ببریم همین ها رو هفته بعد هم کمد رو میارن 

دو تا عمه هام و دختراشون هم دعوت هستن 

میرم یخورده خوش بگذرونم 

عکس میگریم از کل خرید ها 

امروز کلاس هم دارم عجله دارم 

ابجی رفته پیش دکتر ؛ دکتر گفته بچه اومده پایین و آماده به دنیا اومدن هست

اون طوری که دکتر گفته : خیلی کم مونده برا تولد نفس بانو 

بچه سرش به طرف پایین هست برا همین دکتر میگه شاید هفته بعد یا یه هفته بعد متولد شه 

دل تو دلم نیست 

من دوستان زیادی دارم دانشگاه 

هر کی رو دیدیم گفتم نوه دار میشیم شیرینی میخوان 

منتظرم به دنیا بیاد کلی شیرینی میخوام بدم 

قابل عزیز دلم رو نداره 

به سلامت به دنیا بیاد و آبجی سلامت باشه 

شیرینی هم میدیدم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)