نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

ooooo

1392/7/21 22:12
نویسنده : مامان
99 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برا بار چهارم رفتیم با آبجی واسه سونوگرافی 

خدای من ... همه خانوم ها زیر 5 هفته حامله بودن 

اما ما سه تایی رفتیم تو 

خانوم دکتر یلدا اصغری هر چی از خانومیش بگم کم گفتم 

اول خودش با دقت کنترل کرد 

فکر کردم برا ما نمیخواد توضیح بده 

دلم میخواست خواهش کنم برا ما هم نشون بده 

که صفحه مانیتور رو برگردون به یه طرف 

گفت تشریف بیارین اینجا 

من و آقا محمد جلو رفتیم 

دکتر گفت چون دیگه بزرگتر شده توی مانیتور خیلی واضح دیده نمیشه 

اما توضیح داد صورتش به طرف من بود 

چهره گردی داشت یه قسمتی که سفید بود گفت موهای سرش هست که سفید دیده میشه 

و دستاش مشت شده بود و انگشت هاش کاملا معلوم بود 

کف پاش رو نشون داد و انگشت های کوچولوش رو دیدم 

هر باری که نشون میداد اینقد ذوق زده میشدم دوباری خندیدم 

اول با خانوم دکتر حرف زده بودم گفتم کم مونده نفس خاله به دنیا بیاد 

و من بشم خاله بهم تبریک گفت خانوم دکتر 

ستون مهره و قلبش و کلیه هاش رو نشون داد 

خدا رو صد هزار مرتبه شکر سلامتی کامل به سر میبره

صدای قلبش .... ضربان قلبش رو پخش کرد کیف کردم 

قوربونت برم نفسم دورت بگردم 

هفته 29 رفته بود سونو وزنش 1200 گرم بود 

اما امروز گفت 34 هفته و سه روز هست و وزنش 2600 گرم بود 

وزنش خیلی خوبه عالیه ایشالله تا ماه های آخر 3600 گرم بشه 

امروز مهمون بودیم بعد سونو گرافی رفتیم شیرینی خوردیم و پارک رفیتم و گشتیم و 

مهمون بودیم شام رو بابای نفس ترکونده بود 

برا بابا زنگ زدم میگم اینقد خندیده 

میگفت کاش تصویر رو میزد رو سی دی میداد بهتون 

ما هم می دیدیم .... باشه برا آخر ماه نهم که میخوام بریم تا معلوم بشه سر بچه به طرف پایین هست 

میگیم هم صدای ضربان قلبش رو و هم فیلم سونو بهمون بده خونواده هم ببینن 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)