نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

نفس 11 ماه

1393/6/20 14:36
نویسنده : مامان
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم سلام به روی ماه تک تک شما که ما رو همراهی میکنید 

نفس 10 ماهگی رو به اتمام رسوند6 روز پیش و در 11 ماهگی سرماخورد الان صداش گرفته و بهونه میگیره کچل

دیشب ناز دختر خاله پیش ما بود با مامانش . صبح بابا و مامان که میخواستن برن پیاده روی اینقد گریه کردغمگین که اونم با خودشون بردن ولی دیگه نتونسته بودن جای دوری برن یه سری به پارک نزدیک خونه زده بودن و نفس هوایی تازه کرده بود و برگشتن سریع .

هوای شهرمون از اول شهریور خنک شده صبح زود و آخر شب باید با لحاف خوابید صفایی داره وقتی پنجره باز و هوای خنک هست پتو بکشی روت چشمک

بهترین فصل زندگی من و دوستانم از راه داره میرسه بله فصل پاییز شروع زندگی من عاشق حال و هوای این فصل هستم . اما تولد من و نفس با ماه محرم مصادف هست سکوت

همه تلاش ما این بود که نفس فارسی حرف بزن اما هر از گاهی یه واژه های اسون ترکی رو به زبون میاره .چند تا واژه یادگرفت نفس : دردر - نای نای -بای بای - هام - نه - من - اه اه هر چی بهش میگم میگه اه صبح چشاش رو وا میکنه یا نای نای میخواد یا دردری ....

مامانی نفس به خاطر اینکه برای بچه شر میده امسال از اینکه بره سرکار منصرف شده تا سال بعد چی پیش بیاد . مامان و دایی نفس برای ارشد میخونن من بیچاره هم ارشد میدم اما درس نمیخونم فعلا دروس کارشناسی رو دارم ایشالله سال بعد ... نفس مجله و کاغذ میخوره 

خیلی کم شیر میخوره و اغلب غذا و کیک و آبمیوه و ... آخر شب شیر میخوره تا خوابش ببره 

چند روز قبل پیش من خوابید اینقد آرامش ساطع میکرد قربونت برم نازگل خاله 

و این روزا خودش بدون کمک گرفتن از بقیه میتونه چند ثانیه سر پا بایسته محبت

الان نفس 8 تا دندون داره بغل

...................................................................................................................................

مهر ماه میخواد شروع بشه و مدرسه . واقعا این روزا چه حس و حالی دارید ؟

من خودم دلم لک زده برای درس و مدرسه دوران فوق العاده ای بود .حیف بیهوده تلاش کردم برای بزرگ شدن .آدم هرقد بزرگ میشه مشکلات رو بیشتر درک میکنه و بیشتر اذیت میشه من بیست سال اول زندگی رو ندوستم چطور گذشت اما این روزا واسم سخت میگذره ... 

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان آنیل
20 شهریور 93 18:19
نگران نباشید برای ارشد نخونید هم قبولید کافیه ثبت نام کنید و برید سر جلسه امتحان به همین راحتی
مامان آنیل
20 شهریور 93 22:34
سلام باور کنید قبولی خیلی راحته غیرانتفاعی که خیلی آسونتره پرسیده بودین که ایا من تجربه کردم یا نه باید بگم زمان ما قبولی سخت بود اما من رتبه 5 کشور رو داشتم و دانشگاه شهید بهشتی ارشد خوندم البته چند سال پیش موفق باشید
فریده مامان آیهان
21 شهریور 93 0:18
سلام ابجی جونم.خوبی؟ پس کو عکس نفس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آبجی آیهان این هفته مریض بود کلا درگیر بودم اصلا وقت هیچ کاری رو ندارم. فکر کنم برا فارغ التحصیلیت بیامیعنی ترم آخری که میرین دانشگاه.
مامان
پاسخ
سلام نازم مرسی فدات شم فعلا عکس ندارم گلم سر فرصت میذارم ای جونم ایهان هم سرما خورده ؟ بگردم ایشالله گلم . سال آخری حساب میشیم
شـــروع یکــــ عشــق مـانـدگــــار
21 شهریور 93 11:04
سلام خوبی فدات شم خیلی دلتنگتم
مامان
پاسخ
سلام بانوی زیبایی فدات شم نازم ما هم همین طور همیشه به یادتون هستم
عمه فروغ
21 شهریور 93 12:18
سلام خاله جون خدا نفس جون رو براتون حفظ کنه ان شاا.. هر چه زودتر سرماخوردگیش هم خوب بشه به من هم سر بزنید خوشحال میشم با هم دوست بشیم
مامان آنیل
21 شهریور 93 12:49
من رشته م مترجمی انگلیسی بود ارشد تغییر رشته دادم به مشاوره خانواده البته برادرم رشته شون مهندسیه با روزی یک ساعت مطالعه ارشد غیرانتفاعی قبول شد این روزا کنکور خیلی آسون شده به جز پی اچ دی قبولی در سایر مقاطع کار سختی نیست موفق باشید
مامان آویسا
23 شهریور 93 8:46
عزيزم خوشگلكم كلي شيطون بلاست براي خودش تابستون هم سرماخوردگي دست از سر ني ني ها بر نمي داره عزيزم ان شالله همه ارشد قبول مي شي ان شالله مثل من نشه و ارشدتون به دردتون بخوره حصرت نشه براتون موفق باشي
حمیده
25 شهریور 93 22:57
سلام خاله جون این خوشمل دخترو ازطرف من ببوسش
مامان آویسا
2 مهر 93 20:52
چرا نيستي خانوم خوشگل؟
مامان
پاسخ
چشم نازم به زودی پست جدید میزارم
مهربوون
5 مهر 93 17:03
11 ماهگیت مبارک خانوم خوشگللللللللللللللله