نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

تمنای زندگی

1393/9/10 18:57
نویسنده : مامان
587 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله و 13 ماهگی

عاشق برنامه های شبکه پویا است . برنامه لویی نقاشی بکش 

با آهنگ ابتدای کارتون باب اسفنجی قر میده 

و معرفی نقاشی کودکان در شبکه پویا علاقه داره 

هر چیزی در کارتون میبینه جی جی میگه 

اینجا داره کارتون میبینه من مزاحم شدم خدایی ناکرده خندونک

چشای خوشگلت بنازم عزیز دل ما محبت

کتاب خونه دای دای از دست نفس روز خوش نداره گیج

از وقتی هم که میتونه راه بره که کسی جلودارش نیست ترسو

در اتاق ها رو میبیندیم میاد در میزنه و صدا میکنه که باز کنیم شاکی

این روزا که امتحان میان ترم دارم و درس میاد و با من درس میخونه 

هر کتابی بدم قبول نمیکنه باید همونی که دارم میخونمو بدم بدبو

جامدادیم و وسایلش رو که هیچ کس جرات نداشت درست بزنه 

روزی چند بار میریزه زمین و براش خودش سرگرم خطا

دیروز ژله با طعم آلبالو درست کرده بودم فقط خاله و دایی دوست داشتن و نفس امتحان کرد خوشش اومد زیبا

امروز کاستر و ژله با طعم طالبی درست کردم باید اینم تست کنه خندونک

مامان نفس شدید درس میخونه برای کنکور ارشد تا خدا چی بخوادخسته

دایی و مامان و خاله نفس هر سه امسال ارشد شرکت کردن دعا کنید راضی

این روزا شدید اضطراب دارم فقط وجود نفس کنارمه که آرامش بخش سکوت

مامان نفس دفتر نقاشی و مداد رنگی خریده و نقاشی های لویی رو میکشه تا واسه آینده نفس نگه داره درسخوان

عمه جون نفس محبت کردن و واس برادر زادشون لباس خریدن ... میسی عمه جون 

پسندها (2)

نظرات (2)

zeinely
12 آذر 93 20:03
سلام و درود بر شما دوست عزیز نعمت عافیت ، مبداء همه نیازهاست، و عاقبت به خیری ، مقصد همه نیازهاست ، بین این مبداء تا آن مقصد، والاترین نیازها، دلخوشی ست خداوندا :به بزرگیت سوگند ، آنرا به دوستان عطا فرما
مامان
پاسخ
سپاس آقای مهندس
شـــروع یکــــ عشــق مـانـدگــــار
28 آذر 93 19:29
سلام بر خواهر عزیز مهسا جان مرسی انشالا ... خدا هر چی بخواد همون بشه ولی باید قبول کنیم هیچ وقت هیچ بچه ای بچه خود آدم نمیشه حالا شبیه باشه یا نه ولی هم خونه نفس هم خیلی شبیه خودته چون خواهر زادته