نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

معذرت

1393/4/13 13:54
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم 

ببخشید من ده روزی نبودم 

نفس نازم من رو ندیده فراموشم کرده دیگه از پشت تلفن صدام رو نمشناسه براش یه دست لباس جدید خردیم خیلی بهش میاد اونطور که میگن . چهار دست و پا راه میره سرعتش زیاد شده از مبلمان و میز عسلی ها کمک میگیره و بلند میشه اینقد باهشا حرف میزنن خونواده که اونم چند تا کلمه نامفهموم به زبون میاره دیروز به داداشم با هزر مصیبت دایی گفته حالا شبیه سازی کردن که دایی گفته فردا خوشمل خاله نه ماهه میشه

دوستت دارم نازم 

خوشمل خاله خیلی ناز شده امروز که یکشنبه 15 تیر هست بردیم پارک موقع برگشت براش بستنی میدادم مزه بستنی با طعم توت فرنگی رو خیلی دوست داره 

همه دوستان و آشنایان میگن نفس رفته رفته بیشتر با من شباهت پیدا میکنه 

منم فک میکنم بچه خودم اینقدا شبیه خودم نخواهد بود 

دوستت دارم یدونه خاله 

از همه عزیزان که به یادم بودن این مدت مچکرم

 

پسندها (3)

نظرات (4)

ستاره
16 تیر 93 18:57
سلام عزیزدلم شکر خدا ما خوبیم. شما چطوری؟ بهتر شدین؟ آره، اینجا که خیلی هوا گرمه، اما فعلا از روزه گرفتن معافم، آخه هنوز امیرمحمد شیر میخوره، وروجک هنوز 21 ماهشه. فدای تو خانم گل
ستاره
16 تیر 93 18:58
راستی یادم رفت تبریک بگم. سایت جدید مبارک مبارک نفس باشه
مامان
پاسخ
سلام فدات شم
حمیده
19 تیر 93 11:47
موافقم
خاله طلا
20 تیر 93 16:05
واااااای چه دخمل قشنگی وبت خیییییییییییییلی قشنگه به منم سر بزن با تبادل لینک موافقی خبر بده باااااااااااااای