نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

خوشمل نفس

1393/4/17 22:03
نویسنده : مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله دیشب پیش ما بود وای وای از ساعت سه بیدار شد و اصلا خوابش نمی اومد تا خود ساعت 5:30 بیدار موند مث اینکه سرماخوردگی داره یخورده نا آروم شده بود تو اتاقم من کمی باهش بازی کردم و تا اینکه خوابش برد صبح قرار بود ساعت 10 آبجی برای گزینش استخدامی آموزش و پرورش بره زود راه افتادیم تا دیر نکنیم نفس خوابش می اومد شیر نخورد و آبجی که رفت برای مصاحبه بیرون تفریح کردیم چند نفری .

این روزا خیلی شلوغ شده و مامانی . عاشق دیونه بازیه اینقد دلقک بازی درمیارم میخنده شدم باغلارباغی زنده .

عکس نفس با آقاجون رو میذارم ( اینجا جلو مدرسه ای هست که مامان نفس رفته مصاحبه , ما بیرون منتظریم )

نفس عاشقتیم نازم محبت

ادامه مطلب برای دوستان گلم نفس و خاله 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان آویسا
19 تیر 93 8:29
اي قربون خنده هاش هشت ماه؟ چقدر زود بزرگ شده ماشالله
مامان
پاسخ
سلام نازم ممنون بکه بهمون سر زدی قربونت برم
حمیده
19 تیر 93 11:45
خاله خیلی شبیه خودته ماشاا... خدا نگهش داره
مامان
پاسخ
عزیزمی نازم
حمیده
19 تیر 93 15:59
عاشق اهنگ وبت شدم خیلی نازه
مامان
پاسخ
منم عاشق صدای علیرضا روزگار هستم
مهربوون
19 تیر 93 21:00
کوچولوتوون خیلی نازه....
مامان
پاسخ
فدات خوشگلم
مامان افسانه
20 تیر 93 1:59
سلام نفس خانم شما واقعا نفسی هزار ماشالله خیلی ماهی عزیییییییییییییییییییییییییییییزم بووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چشات خوشگل میبینه ممنون بهمون سر زدی
فریده مامان آیهان
20 تیر 93 4:34
سلام آبجی جونم خوبی؟دلم واست یه ذره شده بود.خوب کاری کردی عکستو گذاشتی دیدمت. ماشالله نفس جونم چقده ناز شده.چه خوردنی ببوسش از طرف من. به نی نی وبلاگم خوش اومدی گلم.
مامان
پاسخ
سلام تاج سرم منم دلم واست تنگ شده فذات شم برنامه نویس این نی نی بلاگ هم داداش خوده
مامان آویسا
21 تیر 93 17:55
وووووووووووووووووووووووووووووي عزيزم خيلي شبيه هم هستيدا پس بگو كي رفته ايقده خوشگله
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم نماز و روزه هات قبول نه جون دلم نفس خوشگل تر از من هست بچه های این دوره زمونه واقعا خوشگل هستن تک تکشون فدات شم
مامان هلیـــــــــا
23 تیر 93 18:14
سلام عزیزم چه اهنگ قشنگی گذاشتی نمیتونم برم ادامه مطلب عااااااااااااااااااااااااااشقتم نفسسسسس