نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

قرمز

1393/4/26 11:47
نویسنده : مامان
771 بازدید
اشتراک گذاری

دندون هام رو میبیندگیج

شیطون بلا رو حدود سه روزی ندیده بودم فک کردم بازم من رو فراموش کنه زودتر برگشتم پیشش 

واسه خوشمل خاله یه لباس قرمز خریدم خیلی این رنگ بهش میاد

خیلی دوست داره زودتر صحبت بکنه چند تا کلمه راحت رو میگه دردر( رفتن به بیرون ) دایییی و دالی 

گشنش که میشه میگه ممممممم رو واژه با با با با هنگ کرده . میبینه کسی داره آب میخوره اینقد داد و بیداد میکنه تا برای اونم آب بدیم 

عاشق بستنی با طعم انبه و توت فرنگی هست 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان پریسا و بابا مهرداد
26 تیر 93 12:15
ای جان چقدر تو فندق خوشملی هستی منم بچه های خواهرمو خیلی دوست دارم خاله جون شما هم اگه دوست داشتی عکساشونو ببینین به وبلاگم سر بزن عزیزم
مامان
پاسخ
سلام نازم خیلی ممنون بله دیدم
مامان آویسا
27 تیر 93 12:17
ووووووووووووووووووووووي قرمز خيلي بهش مياد خيلي ناز شده
مامان
پاسخ
خیلی ممنون مامان آویسا خانومی
مامان هلیــــــــا
3 مرداد 93 0:18
ووووووووووااااااای دندوناشو ببین الهی چقدر ناز شدییییییییی با لباس قرمزت شبیه گیلاس شدی شایدم گییییلاس بیام بخورمت
مامان
پاسخ
خیلی ممنون خوشگلم
ستاره
5 مرداد 93 10:39
سلام خاله ی مهربون حالت چطوره؟ وای نفس رو ببین خیلی ماه شده مثل هلو شده بخورمش جیگر رو
مامان
پاسخ
سلام ستاره جون فدات شم عزیز دلم خوبیم شکر خدا