نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
وب نفسوب نفس، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
نویدنوید، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

همه عشقم تویی نفس مامان

زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست

آغوش من

1393/10/21 23:22
نویسنده : مامان
748 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ما یاد گرفته تا دستام رو باز میکنم میاد بغلم ,

میگم نفس بیا بغل خاله کارتون ببینیم دنده عقب میگیره میاد بغل من پارک میکنه اینقد دوزلی بالا شده بوس

یک روز درمیون میاد چند ساعتی پیشمون نفس چشمک روزایی که میاد پیش ما میریم حموم برای آب بازی کیف میکنه چشمک همش میخواد آبی که از شیر میاد رو با دستاش بگیره خندونک

اغلب مشغول درس هستیم واس نفس هم یک کاغذ میدم با مداد قرمز خط خطی میکنه ... هر کاری خوبی که انجام میده تشویقش میکنیم ذوق میکنه ... قه قهه

خبرای خوب تو راه آخر ماه نتیجه بده حتما مینویسم چشمک  به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم گیج

چند روز پیش بازم ایهان جونم رو به خواب میدیم , فریده جون دلم براتون بدجوری تنگ شده بی حوصله

مامان آویسا خیلی خوشحال شدم دوباره به وبلاگ نویسی ادامه دادی بغل

حساس شده دیگه اجازه نمیده ناخن هاشو کوتاه کنم کلی ادا و اطوار درمیارم تا این کار رو انجام بدم 

روزای خوبی حس خیلی خوبی دارم نفس قدش بلند تر شده و لاغر تر کلی دندون تو دهنش جوونه زده اجازه نمیده داخل دهنشو ببنیم گیج

از کتاب آرامش گوسفندی دیگه چیزی باقی نمونده همه کتاب رو مچاله کرده اما پاره نمیکنه سکوت چون بع بعی ها رو خیلی دوست داره مخصوصا بابا بع بعی رو زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریده مامان آیهان
27 دی 93 9:49
سلام مهسا جونم.خوبی/دل منم خیلی تنگ شده.خبرای خوب چی میتونه باشهداره ... میکنی؟؟؟؟زود بگو که طاقت انتظار ندارم.
مامان
پاسخ
سلام ناز گلم خوبی آبجی ؟ فدات بشم دوستون دارم نه نازم
giti
27 دی 93 11:48
سلام به خاله ی گل نفس بانو دلم غش رفت واسه بچه ی کوچیک، بچه ها تو این سن خیلی شیرینن، دنیا رو هم شیرین میکنن خدا حفظش کنه دست خاله جونش هم درد نکنه...
zeinely
27 دی 93 14:48
خدا حفظشون کنه